דרעי: "עדיף פחות כסף ל-F35 ולתת יותר כסף למלחמה בהתבוללות

איתי גדסי No Comments on דרעי: "עדיף פחות כסף ל-F35 ולתת יותר כסף למלחמה בהתבוללות

שר הפנים ויו"ר ש"ס נאם בפני רבנים ונציגי קהילות מרחבי העולם. השר עמד על מגיפת ההתבוללות המשתוללת בעולם ואמר: "אם ממשלת ישראל לא תיקח אחריות על זה – אנחנו נפסיד הרבה יותר יהודים"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו״ר ש״ס השר דרעי נאם הערב בכנס ״תור הזהב״ בירושלים לראשי הקהילות בתפוצות שהתכנסו בירושלים בחסות מפלגת ש"ס. דרעי דיבר על הצורך להילחם במגיפת ההתבוללות הקשה בעולם כפרויקט הבא של ש"ס.

דרעי: "אני מרגיש אחריות וחובה לכל יהודי בעולם, ובאופן טבעי מרגיש אחריות יותר לבני עדות המזרח. המלחמה הגדולה ביותר של עם ישראל היא בהתבוללות. זו הסכנה הגדולה ביותר המרחפת על עם ישראל שבה איבדנו הכי הרבה יהודים מאז השואה.

בפורומים בטחוניים אני שומע על תקציבי העתק שמוציאים על מטוסי אף-35 החשובים מאד לביטחון. אמרתי להם, תורידו פחות מטוסים ותשקיעו את הכסף במלחמה בהתבוללות, אנחנו נתרום יותר לבטחון ישראל. אם ממשלת ישראל לא תיקח אחריות על זה – אנחנו נפסיד הרבה יותר יהודים.

חייבים לתרגם את הכוח הפוליטי שיש לנו בארץ כדי לסייע לראשי הקהילות בעולם במאבק הגדול והחשוב הזה. לכן המשימה הגדולה ביותר שלכם, היא לא לאבד שום יהודי בקהילות שלכם, והאחריות שלנו היא שהיהודים שעלו לישראל ייקלטו אותם בצורה הטובה ביותר. התארגנות הזו של הכנס חשובה מאד כי ביחד אנחנו כוח".



0 תגובות